jag tycker om att äta blommor!

Min kära familj hade varit på ikea idag och köpt lite blommor blandannat, min favorit matte Johanna fick 2 blommor som jag tyckte väldigt mycket om.. när hon gick så smakade jag på dem... dem var sååå goda så att jag inte kunde låta bli att ta flera tuggor till... Sen upptäckte Johanna vad jag gjorde med hennes blommor.. men hon blev inte arg! =)

före <--- Före jag hade smakat...
efter<--- Efter jag hade smakat, tihi..


här kan du se hur gott jag tycker att det är!

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Hehe, då är du exakt som mina katter!! =)

Både gällande mjök och blom-ätande ser jag! hehe*

2009-02-16 @ 11:08:03
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0